267. 24 september 2010. Cola

Kattenvoer wordt aangeprezen als in een chique restaurant (klik) en CocaCola als geneesmiddel door een “verpleegster”. Leuk, doktertje spelen op straat.
Locatie:  52 30 41.56 N 6  5 33.14 E

Dit bericht werd geplaatst in 09/2010, Mensen. Bookmark de permalink .

2 reacties op 267. 24 september 2010. Cola

  1. vivian zegt:

    leuke verpleegster;) was de cola ook lekker?

  2. Corrie zegt:

    Nou, ik zal je zeggen dat ik , toen ik een week geleden op een feest was en me lamlendig voelde, de dochter van de jubilaris mij kwam zeggen dat zij altijd erg opknapt van een glas cola als ze zich niet fit voelt! He, he, die zin is er uit!

Geef een reactie

