169. 18 juni 2010. Inkijk

Een inkijk in mijn werkkamer. Vele uren besteed ik hier aan het ver- en bewerken van mijn foto’s. Als ik over mijn linkerschouder kijk dan is dit mijn uitzicht. Vlnr. De boekenkast met boeken over fotografie maar ook over de watersnoodramp van 1953, het portret van mijn vrouw Anna dat een Roemeense kunstenaar ooit schilderde, het zwarte vlekje achter de deur is de poes op zijn favoriete kussen, de strijkplank, het droogrek en de krat verraden het multifunctionele van deze kamer en tenslotte de laptop van Anna.
Locatie: thuis

Dit bericht werd geplaatst in 06/2010, Diversen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

